28/03/2012

Like ♥

Vandaag wat fotootjes die me nog meer laten dagdromen. Iets wat ik de laatste tijd meer doe dan ooit. Mooie ruimtes, fijne kleuren, leuke meubels en tja...dan die paaseitjes. Wat zit erin, hoe smaken ze? Altijd weer een verrassing. Net zoals het leven eigenlijk. Onmogelijk om het te plannen. Take it as it comes, of probeer het in ieder geval. *spreekt ze zichzelf wijs toe* :D







Today some pictures that make me daydream even more. Something I do a lot lately. Gorgeous spaces, amazing colours, lovely furniture and then those easter eggs....What's in it, how do they taste? Always a big surprise. Just like life really. Impossible to plan it completely. Take it as it comes, or try to do so. *she speaks wisely to herself* :D


                Images: Apartment Therapy

6 comments:

  1. Wat heb je een leuke blog! ik ontdek je net bij Ingthings... las je reactie en dacht eens even kijken wie achter deze woorden zit,hihi. ik ga je volgen,want volgens mij houden we v hetzelfde sfeertje. Liefs Miranda.

    ReplyDelete
  2. Oh de ruimte op de bovenste foto, daar kan ik ook wel bij wegdromen hoor! Ik doe sowieso veel aan dagdromen :) Vooral als de staatsloterij-trekking nabij is. Dan kan ik altijd heerlijk wegdromen :)

    ReplyDelete
  3. Die foto's staan vol met spullen die ik ook wel wil... vooral die mooie Eames stoelen dan!! Kwijl kwijl!!

    ReplyDelete
  4. Hoi! Wat een heerlijke grote ruimte van de bovenste foto!! Mooi en om van te dag-dromen!! En dan die verschillende posters... als ik de ruimte had, zou ik ze "allemaal" wel willen hebben!! ♥ Herma

    ReplyDelete
  5. Mooie kleuren en vormen.
    Spreekt me wel aan.
    Op een of andere manier geeft het een nostalgisch gevoel.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes, Thea R.

    ReplyDelete
  6. Hele fijne plaatjes om bij weg te dromen..!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...